NHL Playoff Round 3 Rangers

Så tredje rundan är igång och det har spelats tre matcher! Och till min lycka så leder Rangers nu med 2-1 i matcher. Man vann första matchen med 3-0, förlorade andra med 3-2 och vann ikväll tredje även den med 3-0. Det var så roligt att dom kunde vinna ikväll när matchen gick tidigare och jag kunde se. Dom andra matcherna börjar nämligen 02,00 på natten och är inte särskilt lockande att se utan då håller jag mig istället borta från internet och kollar in reprisen på morgonen mellan 9-11.

Lite rolig fakta angående Rangers två vinster; alla tre målen kom i tredje perioden och tredje målet i båda matcherna gjordes i öppen kasse!

Nu håller jag tummarna att Rangers kan vinna resterande matcher och slippa spela sju matcher för att avgöra! Kom igen nu! Lets Go Rangers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0